top of page

FEELGOOD FÖRETAG
 

HJULBULTEN`S har som mål att vara ett FEELGOOD företag, detta innebär:

Det viktigaste är att både jag/vi som företagare och våra kundrelationer är viktigast.

Självklart måste det finnas lönsamhet men målet behöver inte nödvändigtvis vara att expandera och

drivkraften är inte stora vinster utan att må bra i det man jobbar och ger service med.

 

HJULBULTEN´S är noga med att samarbeta med leverantörer som är och vara lite mer personliga och har samma tankesätt på sina kunder (i den mån det går...).

Samma gäller med kunder, med en lång erfarenhet av personliga kundrelationer så har jag lärt mig att det då och då dyker upp personligheter som jag inte hittar en bra relation med och magkänslan säger nej. 

Då tycker jag både för mig och den kundens bästa att inte fortsätta eller inleda en affärsrelation.

För mig som ägare och grundare av företaget är denna insikt efter många år av hårt och idogt arbete kanske den viktigaste jag gjort. 

 

Jag gör ALLTID mitt bästa, och tycker INTE det är ok att vara otrevlig, pådrivande och på andra sätt ta ut sin negativa attityd eller dåliga dag på mig eller min/mina medarbetare. Då är man helt enkelt inte välkommen till mitt företag!

Jag har mycket energi att ge till mina goa, trevliga kunder som värdesätter mitt sätt att arbeta, priser och service och avstår gärna några affärer per år till "strulnissar" och snackare.

bottom of page